Dag 1 in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hanneke & Ton Avontuur - WaarBenJij.nu Dag 1 in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hanneke & Ton Avontuur - WaarBenJij.nu

Dag 1 in Sydney

Door: Hanneke Thijssen

Blijf op de hoogte en volg Hanneke & Ton

20 November 2014 | Australië, Sydney

Hallo allemaal 20-11-14

Ons eerste bericht vanuit Australie .
Na een heel gezellig feestje zondag middag avond onze laatste nacht in Linne .
Maandag morgen de laatste dingen in huis afgewerkt en de laatste dingen ingepakt.
Tegen het vallen van de avond zijn wij door Harriette en Leo naar het v.d.Valk hotel aan de A4 gebracht. Met ons vieren nog lekker gegeten en toen was het afscheid nemen .
Na een goede nachtrust en een goed ontbijt op weg naar Schiphol ,waar wij gelijk konden inchecken.
De vliegreis naar Hong Kong duurde 11. 00 uur maar dit viel niet tegen ,wat lezen puzzelen film kijken slapen en wat eten ,kwamen we uitgerust in Hong Kong aan.
Wat een prachtig modern vliegveld alles stond duidelijk aangegeven dus wij wisten de weg naar onze volgende gate makkelijk te vinden.
Maar het viel ons wel op dat er veel chinezen rond liepen ,zoals op Schiphol veel zwarte Pieten, zou dit toeval zijn??????
Zo nu verder naar Sydney nog eens 9.00uur braaf zitten lezen puzzelen filmpje kijken en eten .
Maar wij troosten ons aan de gedachten dat er mensen zijn die langer moeten zitten .
De luchthaven van Sydney is niet zo heel erg groot maar het duurde wel meer dan een uur voor wij door de douane waren want daar was het wel heel druk en ieder paspoort wordt ook echt gecontroleerd. Maar jullie zullen ons helaas niet op border security zien .
Toen wij bij de bagage band kwamen waren onze koffers al duizelig van het draaien over de band zo vaak waren die al rond gegaan.
De taxi standplaats was snel gevonden en op weg naar het hotel.
Wow wat een groot hotel twee torens van elk 20 verdiepingen heel mooi maar we konden weinig zien om dat het al donker was.
Wij hebben ons appartement op de vijfde verdieping. Koffers uitpakken en nog wat drinken en dan gaan slapen na een lange reis morgen vroeg zien wij wel hoe laat we wakker worden .
Helaas was dit al om 5.00uur. draaien en nog eens draaien toe toch maar opgestaan .Nog even wennen aan het tijdsverschil .
De supermarkt in de buurt ging om 7.00 uur open dus dan maar even boodschappen doen voor het ontbijt . Deze supermarkt ligt in een heeeeeeeeeeel groot winkelcentrum.
Na alles te hebben gevonden voor een heerlijk ontbijt terug naar ons appartement .
Zo nu weten jullie dat wij goed zijn aan gekomen en beginnen aan onze eerste dag in Sydney.
De zon schijnt en het is heerlijk weer dus laat de dag maar komen.

Word vervolgd.

Sorry als er taal fouten in staan.

• 20 November 2014 - 14:13

Roman En Elly:

Leuk dat jullie goed zijn aangekomen, het zwaarste is nu achter de rug en nu maar genieten.
    Fijne vakantie.

Elly en Roman.

• 20 November 2014 - 21:26

Peter En Truus:

Zo, het lastige deel zit erop. Zoals jullie zien gaan we jullie echt volgen op jullie trip. Lijkt ons ook erg, erg leuk.
    Wellicht komen we ook nog een keer die kant uit, dus we willen hier heel veel over lezen.

Geniet ervan.

P & T

• 20 November 2014 - 22:49

Jopetra:

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen. We willen jullie nog eens hartelijk bedanken voor het gezellige samenzijn afgelopen zondag. Complimenten voor de organisatie. Ik wist niet dat 24 uur zo lang duurde. Ik heb gisteren al op deze site gekeken maar er kwam maar geen bericht. Ik ben blij dat ik iets van jullie gehoord heb. Ik kijk uit naar jullie volgende berichten. Ik blijf jullie volgen. Veel plezier. Jo en petra.

• 20 November 2014 - 23:16

WILLEM VAN DEN HEUVEL:

Gossiemijne Hanton, wat is dit leuk! Vind je het gek dat ik me eerst een hele tijd afvroeg wie nou die Mister Hanton (op zijn Australisch uitgesproken) was? Voor alle zekerheid - ik vertrouw jullie wel - maar kun je ook een foto van Hanton doormailen met het Opera House op de achtergrond? Die beelden van nu zouden ook zó in een Valkhotel in Veldhoven gemaakt kunnen zijn!
    Lieverdjes, geniet van elke dag, maar hou ons wel op de hoogte! We laten wel weten of we tegen de Kerst met de hele groep uit café De Sport in Sydney binnenvallen. Hanneke, zou jij dan kunnen zorgen voor 12 schalen met kouw schotel en gevulde eieren?
    Lieve knuffels van Willem

• 22 November 2014 - 17:29

Bertha En Thieu:

Super, dat alles zo lekker loopt.
    Wij blijven jullie volgen!
    Groetjes, Thieu en Bertha

Tags: Sydney