Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Hanneke & Ton Avontuur - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Hanneke & Ton Avontuur - WaarBenJij.nu

Adelaide

Door: Hanneke Thijssen

Blijf op de hoogte en volg Hanneke & Ton

03 April 2015 | Australië, Adelaide

Hallo lieve lezers

Eerst wil ik iedereen bedanken voor de fijne reactie op ons laatste bericht.
Gelukkig kan ik nu vertellen dat het heel goed gaat met Ton, hij is woensdagmorgen opgenomen in het ziekenhuis en die zelfde dag geopereerd.
Er zijn geen verdachte dingen gevonden en het herstel verloopt naar wens.
Vandaag goede vrijdag is hij uit het ziekenhuis ontslagen, dus het was een goede vrijdag. Dinsdag op controle en horen wanneer hij mag vliegen zodat we terug kunnen naar onze Black Beauty in Ceduna . Daar zullen we dan nog wel ruim een week moeten wachten voordat we verder kunnen, want Ton heeft wel moeite met zitten en mag niet heffen of duwen en plotseling moeten remmen is ook niet goed . Maar er is weer licht aan het eind van de tunnel.
Wij wensen iedereeen hele fijne paasdagen en tot weder schrijven .

Groetjes van Hanneke en Ton

• 03 April 2015 - 16:39

Truus En Louis :

Hallo Hanneke en Ton,
    Fijn dat de operatie goed is verlopen en dat het goed gaat met Ton.
    We wensen jullie fijne Paasdagen,
    Groetjes Truus en Louis.

• 03 April 2015 - 19:09

Willie En An Thijssen:

het bericht gelezen wat is dit voor jullie een echte goede vrijdag fijne paasdagen gewenst en een voorspoedige genezing ton groetten uit someren

• 03 April 2015 - 20:25

Inge Cillekens:

Beste Hanneke en Ton,
    Fijn dat Ton nu herstellende is.Heb geregeld aan jullie zitten denken,fijn dat jullie weer vooruit kunnen kijken.Van harte beterschap voor Ton en Hanneke sterkte.Alles komt goed.
    Wens jullie nog fijne paasdagen en hoop dat jullie snel terug kunnen vliegen.
    Inge

• 04 April 2015 - 08:31

Henk En Anny Ververs:

Hallo Hanneke en Ton.
    Het is goed om te vernemen dat Ton weer herstellende is van de ingreep. Nu kunnen jullie weer voorzichtig denken aan het oppakken van de geplande reis. Ton laat je down under goed verwennen door Hanneke!! Een snel algeheel herstel en heel veel groeten van ons.

• 04 April 2015 - 09:16

Els Slabbers:

Ton en Hanneke, ik wens jullie fijne paasdagen, dat kan nu, na de goede berichten i.v.m.
    de gezondheid van Ton, die ik een spoedig herstel toe wens . ik hoop dat jullie de reis
    spoedig kunnen voortzetten!
    Groetjes Els

• 04 April 2015 - 19:08

Peter En Marianne:

Hallo down unders, gelukkig gaat het nu beter, nu even dan herstellen. Hopelijk gaat dit voorspoedig, groetjes vanuit Lin aan de maas.

• 05 April 2015 - 10:12

Anny Cox:

Hoi Hanneke en Ton.
    Toen ik vanmorgen jullie laatste reisverslagen aan het lezen was schrok ik wel van nieuws dat Ton opgenomen moest worden in het ziekenhuis. Het goede nieuws dat de operatie goed is verlopen en het herstel kan beginnen met de goede verzorging van jouw Hanneke zal Ton zeker snel gezond worden en dan kunnen jullie verder met jullie trip.
    Ik wens jullie hele fijne paasdagen en voor Ton beterschap.
    Groetjes uit Neer Anny

• 05 April 2015 - 15:30

Tante Jet:

Fijn dat het weer goed gaat met Ton! Hopelijk dat het verder goed geneest!
    En hopelijk dat jullie verder kunnen genieten van deze reis! Fijne paasdagen
    Groetjes Tante Jet en huub

• 05 April 2015 - 22:39

Mia & Thijs Nijskens:

Dag Hanneke,
    Mooi dat Ton weer aan de beterende hand is, 'n grote zorg minder en weer hernieuwde zin om samen nieuwe dingen te beleven ! Zo moet dat ! Momenteel reizen jullie in 'n gebied waar wij niet waren, dus heel interessant voor ons om het vervolg te lezen, tot Perth ? Hanneke, je schrijft prima, zodra jullie weer 'n keertje terug zijn (??!!) kun je zo bij de gezet (De Limburger) aan de gang ! We wensen jullie 'n heel mooie voortzetting van deze geweldige reis !
    Groetjes en veel beterschap voor Ton.
    Mia & Thijs

• 14 April 2015 - 18:36

Diet En WIM:

Nou zeg, wat een toestand. Gelukkig gaat het goed, ook nu nog?
    We houden ons zo'n beetje op de hoogte van jullie wederwaardigheden. Komt ons vaak bekend voor: mijn broer (zaliger) en zijn vrouw gingen vanuit Adelaide nogal eens met de caravan op pad, naar de Flinders, maar ook wel helemaal naar Darwin. het is me een land!
    Hopelijk kunnen jullie er weer volop van genieten.
    Fijne dagen nog en de hartelijke groeten van Diet en Wim

• 14 April 2015 - 18:59

Louise En Lena:

Hallo Hanneke en Ton,

Fijn dat het het weer goed gaat met Ton. Ik hoop dat jullie de reis weer op kunnen pakken en genieten van alle schoonheid en de mooie reis. Hartelijke groeten , Lena en Louise

• 14 April 2015 - 23:39

WILLEM VAN DEN HEUVEL:

Dag lieverdjes,

Eigenlijk kijk ik te weinig op jullie pagina's, want die andere planeet waarop jullie rondhoppen blijft mij verbazen. Maar wees ervan overtuigd dat ik geïnteresseerd blijf in jullie verrichtingen, ze klinken allemaal zo ongelooflijk. Blij dat die operatie zo goed verliep, ook al zit je beslist niet in the middle of nowhere, Australië moet toch ons eigen niveau zijn. Vandaag heb ik een rondschrijven gestuurd, dat ook jullie bereikt moet hebben. Dus Ton, schroeven aan de achterdeur hoef je niet meer, ook als je terug bent.
    Het gaat hier goed, zij het dat VVE vergaderingen niet rimpelloos verlopen. Mis je dus niets aan.
    Nieuw verhaal geschreven over Weerderhof, dat eind deze maand zijn poorten opent.
    Groeten Willem

• 16 April 2015 - 20:56

Jan En Mai:

Hallo Hanneke en Ton,
    Letten we even niet op jullie en dan gebeurt dit.Jeh wat hebben jullie er tussen gezeten.
    Dat dit nu daar moet gebeuren. Voel je je toch vreselijk alleen! Knap dat jullie er zo mee om kunnen gaan. Gelukkig dat alles nu weer de goede kant op gaat. In ieder geval weer samen in jullie "huisje".
    De ervaringen die jullie daar opdoen zijn wel geweldig.
    Geniet ervan, en nu geen spannende dingen meer.
    Heel veel groetjes Jan en Mai

Tags: Adelaide