Nog even - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Hanneke & Ton Avontuur - WaarBenJij.nu Nog even - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Hanneke & Ton Avontuur - WaarBenJij.nu

Nog even

Blijf op de hoogte en volg Hanneke & Ton

05 November 2014 | Nederland, Roermond

Op vrijdag 31-10-14 was mijn laatste werkdag bij mijn baas waar ik 44 jaar en 4 maanden werkzaam ben geweest. Om 11.30 die dag was het officieel afscheid nemen van mijn collega’s op de afdeling met diverse cadeaus en natuurlijk de diverse soorten Limburgse vlaai.
Maar de grootste verrassing was dat Hanneke aanwezig was om mij af te halen en dat we daarna samen naar huis zijn gegaan om een ander leven te beginnen, o.a. de rondreis door Australië.

Het zijn vanaf 31-10-14 nog 17 dagen te gaan voordat het vliegtuig vertrekt vanuit Schiphol naar Sydney Australië.
Er moeten nog enkele zaken worden geregeld .
- Wij waren 10 dagen geleden bij de ANWB om onze internationale rijbewijzen te laten maken, geldig voor 1 jaar, maar dit gaat dan ook direct in.
Als we dit zouden doen dan zouden we in Australië een aantal weken rondreizen met de auto en de caravan zonder internationaal rijbewijs. Dus nu gaan wij een week voor vertrek deze papieren bij de ANWB ophalen.
- Er moet nog een geschikt navigatie systeem aangeschaft worden met de kaart van Australië er op.
- Diverse Apps moeten nog aangeschaft worden om ons verblijf in Down Under aangenamer te maken.

• 16 November 2014 - 21:45

Rita:

Goede reis en we zien jullie fotos tegemoet.
    De schroentjes

• 16 November 2014 - 22:31

Truus Van Pol:

Hallo Hanneke en Ton

Sorry dat ik niet aanwezig kon zijn bij jullie afscheid
    Ik wens jullie een hele fijne vliegreis en geniet van jullie reis door Australie
    We zien jullie verhalen en foto's tegemoet
    Groetjes Truus van Pol

• 16 November 2014 - 23:35

Heidi En Marcel:

Hey!
    Het feestje was gezellig!
    Ga er lekker van genieten daar. We gaan jullie op deze site volgen!
    Wij zien graag jullie verhalen en foto's
    Groeten en een goede reis!!

• 17 November 2014 - 09:40

Fien Frans Thijssen:

Hallo Hanneke en ton,
    We wensen jij een hele goede reis en een hele fijne reis door Australië.
    Wat was gisteren een mooi feestje.
    Heel veel groeten Frans fien.

• 17 November 2014 - 17:51

Inge Cillekens:

Hallo Hanneke en Ton,
    Het feestje Zondag was gezellig,fijn dat ik jullie nog een dikke knuffel mee heb kunnen geven voor de grote reis .Wens jullie een super vlucht en dat alles verder goed gaat.Wij gaan alles volgen, laat ze maar komen de foto's en de reisverslagen.Veel liefs Peter en Inge

• 17 November 2014 - 20:38

Jan En Betsy:

Hanneke en Ton, wij wensen jullie een mooie en goede reis toe.

Tags: Linne