Voorbereiding voor onze reis naar Australië - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Hanneke & Ton Avontuur - WaarBenJij.nu Voorbereiding voor onze reis naar Australië - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Hanneke & Ton Avontuur - WaarBenJij.nu

Voorbereiding voor onze reis naar Australië

Door: Hanneke en Ton

Blijf op de hoogte en volg Hanneke & Ton

22 Oktober 2014 | Nederland, Roermond

Hallo allemaal.

Hier ons eerst bericht. Nog 4 weken en dan zijn wij in Down under.
Er zijn nog enkele voorbereidingen te doen maar de meeste zijn klaar.
Vorige week zaterdag avond het feestje gehad met Ton zijn collega's was heel leuk en gezellig. Zondag afscheidsfeestje met vrienden in Heerlen was ook heel leuk.
Vrijdag 31 okt. is de laatste werkdag voor Ton, eindelijk na 44 jaar voor de laatste keer door de poort naar buiten bij Robert Bosch in Weert.

• 30 Oktober 2014 - 13:48

Isabelle:

Hoi Ton en Hanneke,

Ik wens jullie een hele mooie tijd in Australië! Ik ben nu al erg benieuwd naar de leuke reisverhalen en mooie foto's! Houd ons op de hoogte!!! :)