Dag 6-7-8-9- Sydney en omgeving - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hanneke & Ton Avontuur - WaarBenJij.nu Dag 6-7-8-9- Sydney en omgeving - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hanneke & Ton Avontuur - WaarBenJij.nu

Dag 6-7-8-9- Sydney en omgeving

Door: Hanneke Thijssen

Blijf op de hoogte en volg Hanneke & Ton

28 November 2014 | Australië, Sydney

Hallo lieve volgers 28-11-14

NIEUW BERICHT VANUIT HET VERRE AUSTRALIE.
Dinsdag hebben wij in Darling Harbour rond gezworven ,sae life en wild life bezocht .heel leuk en interessant om te zien , ook achter de coulisse was een rondleiding mogelijk . Dit wilde wij natuurlijk zien , zo dicht kom je niet iedere dag bij de haaien ,en andere grote vissen .
Hier vertelde ze over het voeren en het verzorgen van de dieren in het water en wat er zo al meer bij kwam kijken om alles schoon en goed te houden .Dit was een heel leuke dag .

Woensdag
Toen we wakker werden zagen we al dat het erg donker was en ja hoor ook hier kan het regenen .
Wat doe je dan op zo’n dag ? Nee geen paraplu kopen .
Dit is een dag om de was te doen om te lezen naar de bank om te kijken of daar alles is geregeld zodat wij onze auto kunnen betalen als die wordt geleverd ,en lekker relaxen in het zwembad.

Donderdag
De zon weer hoog aan de hemel.
Woensdag heb ik gelezen over een natuur park net onder Sydney .Dit leek ons wel wat voor vandaag ,en inderdaad het was veel groter dan wij dachten . Prachtige natuur met veel verschillende vegetatie ,dus het was de moeite waard om hier een flinke wandeling te maken .
Met nog een mooie natuur route met de auto langs de kust was het al bij al een hele leuke dag.

Vrijdag
Vandaag wordt onze auto gebracht , dus eerst naar de bank om de cheque te halen om de auto mee te betalen zo werkt dat hier .
Dan wachten op Miles dat is de naam van de man waar wij de auto van hebben gekocht . Hij zorgt ook voor de overschrijving en regelt de verzekering ( niet onbelangrijk ) .
Hij laat ons zien waar hij woont en de jachthaven gaan we samen lunchen. Dan naar het buro voor de overschrijving , dit is eerder gezegd dan gedaan, dit vraagt om geduld ,maar ook aan het wachten komt een eind ,en dan kunnen we zeggen dat de auto van ons is.
We brengen Miles terug naar zijn werk en bedanken hem voor alle dingen die hij voor ons heeft geregeld , zonder hem waren wij nooit door heel de papierwinkel heen gekomen .
Heel tevreden rijden wij terug naar Sydney, en gaan met onze nieuwe auto over de Harbour bridge.

Maandag de caravan ophalen zal ook wel meer voeten in het veld hebben dan we eerst dachten, maar jullie horen er van , wat schrijf ik ??? Ik bedoel jullie lezen hier over.

Heel veel groetjes van de kangaroetjes

• 28 November 2014 - 12:37

Fran Fien Thijssen:

Fijn jullie reis verslagen te volgen.
    Heel veel groetjes Frans fien

• 28 November 2014 - 13:26

Inge Cillekens:

Fijn om te lezen dat alles redelijk naar wens verloopt,wij hebben helaas niet veel te melden,Zodra er interesant nieuws is hoor je van mij.

• 29 November 2014 - 07:47

Rene En Monique Hoevenaars:

He Antonio.....
    leuk om jullie te volgen veel plezier!!
    je zal Bosch wel missen!
    groetjes uit Bangkok
    René en Monique Hoevenaars

• 29 November 2014 - 16:12

Martijn:

Hoi Hanneke en Ton,

Leuke foto's en wat een uitdaging!

Piet is apetrots op jullie! Heel veel plezier en geniet van jullie reis.

Grt.
    Martijn

• 30 November 2014 - 12:29

Will En Regina:

h0i hanneke en ton.
    heel leuke fotos en je bent naar seelife geweest ik denk dat je dezelfde rog op de foto hebt als wij heeft hij ook gelachen, en de kowala heb je hem ook op je armen gehad, ze zijn heel zacht.in dat natuurpark hebben wij toen een barbeqou gedaan. en buiten sydny liggen ook de bleu montins moet je zeker naar toe gaan is heel mooi. verders alles goed hier heel veel plezier en tot horen,
    groetjes will en regina.