Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Hanneke & Ton Avontuur - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Hanneke & Ton Avontuur - WaarBenJij.nu

Adelaide

Door: Hanneke Thijssen

Blijf op de hoogte en volg Hanneke & Ton

29 Maart 2015 | Australië, Adelaide

Hallo allemaal
Hier een korte up date van onze reis. Helaas hebben we die even stop moeten zetten. Afgelopen zondag morgen kon Ton niet meer plassen en had een hele dikke buik. Dus zijn we naar het ziekenhuis gegaan ,daar bleek dat de plasbuis was geblokkeerd . Er werd een catheter geplaatst en we kregen te horen dat we naar Adelaide moesten voor verdere behandeling .8oo km van waar we waren. Geen probleem de Royal Flying Docters werden gewaarschuwd en die zouden ons naar Adelaide vliegen .Ton bleef in het ziekenhuis en ik ging regelen dat de auto en caravan weer op de camping werd geplaatst en verzekering regelen opruimen in de caravan alles afsluiten en terug naar het ziekenhuis. Samen wachten op het vliegtuig, maar dan komt er nog een patient die mee moet en is er geen plaats voor mij . De verpleegster gaat met spoed een vlucht regelen voor mij. En we vliegen achter elkaar aan naar Adelaide .Zeer zeker niet leuk . In Adelaide in het ziekenhuis werd onderzoek gedaan en er moet een operatie volgen om het weer open te krijgen. Deze operatie vindt plaats woensdag 1 april en dit is echt geen grap.We zitten dus al een week in een hotel in Adelaide .En morgen verhuizen we naar een hotel in de buurt van het ziekenhuis waar de operatie plaats vindt. Dit is een prive kliniek voor urologie. Ik weet niet of er in dat hotel internet is en wij hebben nu geen laptop met losse internet ,alleen de ifoon. Zodra er weer iets te melden is en ik heb de mogelijkheid zal ik dit zeker doen .

Heel veel groetjes van Hanneke en Ton

• 29 Maart 2015 - 01:59

Rene:

hoi Ton en Hanneke,
    het is jammer om te horen dat jullie mooie reis wordt onderbroken ......
    maar ik denk dat jullie in goede handen zijn en ik hoop dat alles snel achter de rug is zodat jullie weer fijn op pad kunnen
    groetjes van rene en monique Hoevenaars vanuit Thailand

• 29 Maart 2015 - 11:36

Inge Cillekens:

Hallo Hanneke en Ton,
    dit is even schrikken en geen leuk bericht.Wens jullie veel sterkte en ga duimen dat alles snel weer goed komt.Veel liefs Inge

• 29 Maart 2015 - 11:47

Ruud Claessen:

Dat is even geen goed nieuws. Heel veel sterkte gewenst.

• 29 Maart 2015 - 13:35

Peter En Truus (weert):

Hoi luitjes,

Mmm.... Een uiterst vervelend bericht.
    Allereerst beterschap gewenst.

Ik weet uit ervaring dat er een behoorlijk - alleen op de wereld - gevoel moet zijn bij jou Hanneke. Niet fijn dit, in meerdere opzichten.
    Wel weer goed te lezen dat er goede hulp wordt geboden. Gelukkig is er tijd om te herstellen en de draad weer op te pakken.

Sterkte, tot blogs en doe de groeten aan Ton.
    Truus en Peter.

• 29 Maart 2015 - 15:04

Truus En Louis.:

Hallo Hanneke en Ton,
    We leven mee met jullie en hopen en vertrouwen dat alles weer goed komt.
    Het belangrijkste is toch dat Ton weer snel opknapt.
    We wensen jullie veel sterkte.
    Groetjes Truus en Louis.

• 29 Maart 2015 - 19:24

Riny:

Hallo Hanneke en Ton
    Wat een vervelend nieuws. Ik hoorde dinsdag al van je zus dat het niet helemaal goed ging.
    Heel veel sterkte en hopelijk kunnen jullie de reis weer spoedig voortzetten.
    Groetjes Paul en Riny

• 29 Maart 2015 - 23:47

Mariet En Wiel:

Hai, Ton en Han,
    Dat is even schrikken, maar weet dat Australie heel goede artsen heeft. Heel veel beterschap voor Ton en sterkte voor jou, Hanneke. Toi, toi

• 30 Maart 2015 - 10:30

Will En Regina:

hoi hanneke en ton.
    wat een vervelend nieuws, hoop dat alles weer goed komt,
    we wensen jullie heel veel sterkte. en een spoedige beterschap
    voor ton. groetjes will en regina.

• 30 Maart 2015 - 13:38

Frans Thijssen:

Hallo Hanneke en ton,
    Deze keer geen mooi verslag van jullie,
    Dat is even schrikken,
    We wensen ton heel veel beterschap en Hanneke heel Veel sterkte.

Heel veel groetjes Frans fien

• 30 Maart 2015 - 15:51

An En Willie Thijssen:

zo loopt alles gesmeert dan even n' opstopping van jullie reis. ups en downs moed houden,, en beterschap gewenst groetten uit someren

• 30 Maart 2015 - 22:22

Joep En Christiane:

Lieve onderburen! We zijn jullie nieuwe bovenburen sinds 1 december 2014. We volgen zo af en toe met genoegen jullie reisverslag. Nu vernemen we het nare bericht over de gezondheidstegenslag van Ton met de operatie op 1 april. Heel veel sterkte komende dagen voor jullie beiden en een voorspoedig herste voor Tonl! Een hele hartelijke groet van Joep en Christiane Haan van no. 34.

• 31 Maart 2015 - 11:11

BETERSCHAP EN STERKTE
    LIEFS TANTE SIEN.

• 31 Maart 2015 - 20:42

Iedje & Frans:

Wij hopen dat de operatie spoedig verloopt en jullie weer gezond en wel de reis kunnen voortzetten.
    Keep on walking at the Sunny side of the street!

Hartelijke groeten.

Iedje en Frans.

• 02 April 2015 - 13:48

Annemie En Wim:

Hoi Hanneke en Ton

Van Harte Beterschap en Sterkte

• 02 April 2015 - 16:25

Truus Van Pol:

Hallo Hanneke en Ton , pfff dat is niet leuk als je in een vreemd land in het ziekenhuis terecht komt
    Hopelijk is het euvel bij ton snel verholpen en dat jullie weer kunnen gaan genieten van jullie reis
    Voor jou Hanneke sterkte en voor Ton heel veel beterschap
    gr van Truus en Peter